Hoe UITSTELLEN de situatie van je vaste telefonie ten goede kan komen.  En wat KPN je niet vertelt…

Wazda-IT Telefoon

Hoe UITSTELLEN de situatie van je vaste telefonie ten goede kan komen.  En wat KPN je niet vertelt…

 

Er komen grote veranderingen aan in de telecomwet. Deze gaan pas in het najaar in en één grote telecomreus in het bijzonder wil je laten geloven dat je daarom direct iets moet doen. Wij leggen uit waarom het slim is daar misschien even mee te wachten. Of toch niet…

 

Verderop kan je lezen wat KPN gaat doen en waarom dat niet voor iedereen hoeft te werken. Collega John nam ook nog een korte video op met meer uitleg.

Klik hier om de video direct te bekijken

Voor alle duidelijkheid (houden we van ;), het gaat om de situatie binnen je bedrijf rond de vaste telefonie. Dus niet de mobiele contracten.

 

Je wilde toch altijd al iets gaan doen aan de bel-situatie van je club. 5 redenen om daar niet mee te wachten:

 

  1. Je belt met je bedrijf of de organisatie waar je voor werkt nog steeds met een oude telefoonlijn. De kans is klein dat dit een koperdraadje is, maar meestal een of meerdere IDSN lijnen. Je weet dat ADSL of Glasvezel vandaag de norm is, maar had het altijd uitgesteld om dit eens verder te onderzoeken.
  2. Je wilt meer flexibiliteit en snelheid, of een combinatie van beiden, in je situatie van telefonie. Je wilt mobiel bellen met je vaste nummer, gratis onderling bellen, meer of minder toestellen aansluiten of nog meer.
  3. Je hebt het idee dat er veel veranderd is op de markt van telefonie en het vermoeden dat je maandelijkse kosten op dit moment te hoog zouden kunnen zijn. Wij van Wazda komen dan graag even langs om te kijken of dit zo is en of wij iets aan die situatie zouden kunnen doen.
  4. Je hebt een bericht gehad van KPN dat zij de algemene voorwaarden gaan veranderen wegens een wijziging in de telecom wet. Zij doen dit overkomen als een nadeel, maar je hebt het vermoeden dat het in je voordeel zou kunnen zijn.
  5. Je hebt ergens in de markt gehoord dat je als KPN klant op dit moment contract-vrij bent en dus zonder gevolgen over kan stappen naar welke gewenste leverancier dan ook. Dan hebben wij goed nieuws voor je: dat klopt! Per 1 oktober gaat de wijziging van de wet in en KPN heeft haar algemene voorwaarden al gewijzigd. Deze gaan in per 1 juni en tot die tijd heeft iedereen vrijheid van contract. Nu handelen is dus mogelijk in de toekomst geld besparen.

 

KPN kan door de wijziging geen stilzwijgend doorlopende jaarcontracten meer verkopen en het is nu ook mogelijk om met een maand opzegtermijn bij hen weg te gaan. Dit zijn maar een paar voordelen.

Collega John op ’t Hof legt in de bovenstaande video verder uit hoe het zit. En mocht je dit moment aan willen grijpen om je hele telefonie situatie eens te laten onderzoeken: bel ons even: 088-1167013 of mail naar j.opthof@wazda.nl


Sinds 2011 mag Mitchel zich ondernemer noemen als Managing Director bij Wazda-IT Solutions. Wij promoten samen slimmer werken. ICT oplossingen welke echt bijdragen aan jouw organisatie. Dit doe ik, trouwens iedereen bij Wazda, graag op basis van Zakelijke Vriendschappen: Elkaar echt leren kennen, weten wat er speelt en waar de behoefte ligt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *